Vėsų, bet saulėtą pavasario rytą 4b klasės mokiniai išsiruošė į mūsų šalies sostinę. Su labai svarbiais tikslais:

1. Aplankyti televizijos bokštą.
Ekskursijos- edukacijos metu sužinojome labai daug apie TV bokšto statybą, 1991 metų sausio 13-osios įvykius, pabuvome ir iš arti pamatėme, pajautėme vietą, kurioje vyko visiems mums svarbūs įvykiai.
Pakilę į 67-ą aukštą turėjome galimybę iš 165 metrų aukščio pažvelgti į Vilnių ir ne tik. Kai kas sugebėjo nugalėti net aukščio baimę! O buvo verta, vaizdai atimantys amą.

2. Aplankyti vietą, kurioje buvome prieš 3 metus, baigdami 1-ą klasę – Katedros aikštę. Prisiminėme norų plytelę, dar kartą sugalvojome po norą, atlikome visą ritualą, kad jis išsipildytų. Atkartojome 1-oje klasėje darytas nuotraukas ir iki valios prisijuokėme.

3. Nuvykti į Žaislų muziejų. Kur išklausę edukacijos apie žaislų atsiradimą bei raidą, šauniai pasibuvę ir susipažinę su įvairiausių laikotarpių ir rūšių žaislais, Vilniaus senamiesčio gatvėmis nukulniavome iki Lietuvos prezidentūros.
Pamojavę Gedimino pilies bokštui patraukėme namų link dalindamiesi prisiminimais, įspūdžiais ir gera nuotaika.

Džefrida Čistovienė

Šias ir kitų renginių nuotraukas galite peržiūrėti mokyklos nuotraukų galerijoje